17 mar 2012

Prácticas 1: Búsquedas 4.

GOOGLE SCHOLAR:

1º- Ortega, J. (2005). La Educación a lo largo de la vida: la Educación social, la Educación escolar, la Educación continua…todas son Educaciones formales. Revista de educación, (338), 167-176. Recuperado de:  http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=1370849

-Final del formulario Froude, S. (1997). Los ámbitos de intervención n la Educación Social. Revista de Pedagogía de la Universidad de Salamanca, (9), 179-200. Recuperado de: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=122554

 ERIC.
1º- Minocha, S, Schoroeder, A. y Schneider, C. (2011). Role of Educator in Social Software Initiatives in Further and Higher Education: A Conceptualisation and Research Agenda. British Journal of Educational Technology, 42(6), 889-903. Recuperado de:  http://www.eric.ed.gov/ERICWebPortal/search/recordDetails.jsp?searchtype=keyword&pageSize=10&ERICExtSearch_SearchValue_0=social+educator&eric_displayStartCount=1&ERICExtSearch_SearchType_0=kw&_pageLabel=RecordDetails&objectId=0900019b8048bf95&accno=EJ943900&_nfls=false

 2º- Toutkoushian, K, Bathon, M. y McCarthy, M. (2011). A National Study of the Benefits of State Pension Plans for Educators. Journal of Education Finance, 37 (1), 24-51. Recuperado de: http://www.eric.ed.gov/ERICWebPortal/search/recordDetails.jsp?searchtype=keyword&pageSize=10&ERICExtSearch_SearchValue_0=social+educator&eric_displayStartCount=1&ERICExtSearch_SearchType_0=kw&_pageLabel=RecordDetails&objectId=0900019b8048010d&accno=EJ936560&_nfls=false

FRANCIS.
1º- Hinton, R, Earnest, J. (2011). Assessing women´s understandings of health in rural Papua New Guinea: implications for health policy and practice. Asia Pacific viewpoint, 52 (2) 173-183.

2º- Herrera, M, Expósito , F, Moya, M. (2012). Negative Reactions of men to the loss of power in gender relations: Lilith vs. Eve. The European journal of psychology applied to legal context, 4 (1) 17-42.

0 comentarios:

Publicar un comentario